سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی: بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS گرفته تا رایانه که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه در یک هفته گذشته بود.


دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی:

برای اندروید، IOS، ویندوزفون؛

Jetpack Joyride یکی از بازی‌های اکشن و پرهیجان می‌باشد که توسط شرکت معروف Halfbrick Studios سازنده بازی محبوب Fruit Ninja عرضه شده است. لباس‌هایتان را بپوشیده و سوار جت شوید. به طرف نیروگاه هسته‌ای راهی شوید و به آنجا حمله کنید تا مخفیگاه دشمنانتان را پیدا کنید. در راهی که می‌روید باید حواستان به موانع و مواد منفجره مابین راه باشد تا بتوانید با جمع کردن سکه‌های بیشتر امتیاز خود را افزایش دهید، از جت سواری لذت ببرید!

 


 


دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی:برای اندروید

شما در این بازی یک موتور دارید که می توانید با استفاده از آن تمام مسیرهای کوهستانی، برفی و چمنی را به خوبی بپیمایید و با به دست اوردن ستاره به مراحل بعدی صعود کنید. این بازی از هزاران مراحل سخت و چالش برانگیز تشکیل شده است.

 


 


دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی:برای اندروید و IOS؛

در بازی Bridge Constructor Playground شما وظیفه دارید تا با ساختن پل‌های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین‌ها و کامیون‌های سنگین را ممکن سازید. تنها کافی است کمی مهارت خود را به کار گرفته و سپس پل مورد نظر خود را بسازید. ساخت یک پل با موارد مختلف همچون چوب، فولاد، کابل‌ها و یا ستون‌های بتنی صورت خواهد گرفت. بعد از ساخت پل اگر ماشین‌ها و کامیون‌ها از روی آن‌ها با موفقیت عبور کنند شما راهی مرحله بعد خواهید شد. با بازی Bridge Constructor Playground مهارت حل مسئله‌تان را بالا ببرید.

 


 


دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی:برای اندروید؛

شما در این بازی نقش یک راننده ی حرفه ای برای کنترل ماشینی را دارید که تعداد زیادی زامبی به دنبال آن است. با به دست آوردن پول می توانید ماشین خود را عوض یا ارتقاع بدید همچنین می توانید بر روی آن سلاح های مرگباری را وصل کنید. این بازی بیش از هزاران بار دانلود شده که یکی از بهترین بازی ها در گوگل پلی شده است.


 



دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی:

برای اندروید

شما با استفاده از این بازی می توانید با دوستان و یا خانواده ی خود به صورت گروهی یا تک نفره منچ بازی کنید. این بازی در گذشته یکی از محبوب ترین بازی در سراسر جهان شناخته شده بود. حال ما این بازی زیبا و پر هیجان را برای شما اماده کرده ایم. این بازی در گوگل پلی که به تازگی منتشر شده است بیشترین امتیاز را از آن خود کرده. همچنین این بازی را می توانید به صورت انلاین بازی کنید.

 
 


دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی:



برای اندروید؛
مزرعه داری و مدیریت مزرعه کار ساده ای نیست اما بسیار لذت بخش است. هیچ چیزی نمی تواند جایگزین حس زیبای کاشتن یک گل، مراقبت از آن و سپس تماشای زیبایی اش شود. مزرعه شادی یک بازی اندرویدی ایرانی است که از گیم پلی و گرافیک عالی بهره می‌برد، این بازی در سبک مدیریت منابع ساخته شده است و وظیفه شما کمک به سهراب است تا مزرعه‌اش را مدیریت کند و با پرورش محصولات مختلف، برای مزرعه درآمد زایی کند.



 

این بار بازی "تنها در خانه" شما را سرگرم می کند؛
"تنها در خانه2" یا همان گمشده در شهر نیویورک فیلم جذاب و هیجان انگیزی است که در آن پسر بچه ای باهوش از دست سارقان فرار می کند و با استفاده از روش های مختلف آن ها را دستگیر می کند، این بازی هم از روی فیلم سینمایی تنها در خانه ساخته شده است و در آن شما نقش پسر بچه با هوش را خواهید داشت. برای این که از دست سارقین فرار کنید، فقط با نهایت سرعت بدوید و سر راه آن ها تله های مختلفی قرار دهید.

 

 


 

یک بازی ایرانی

مهم نیست شما هفت سال سن دارید یا هفتاد سال، شما می توانید به عنوان باغبان سرزمین گرده ها، به گرده ها کمک کنید تا سر جای مناسب قرار گیرند و گلها را شکوفا کنند. اما باید مراقب گرده های سیاه هم باشید که کار شما را خراب نکنند. مرحله به مرحله جلود بروید و گلهای بیشتری را شکوفا کنید.

 


 

برای اندروید؛

شما در  در این بازی شبیه ساز پرواز می توانید سوار بر یک هواپیمای بزرگ شوید و کنترل آنرا بدست بگیرید.

 



ویژه اندرویدی ها؛
اگر توانایی رانندگی با اتومبیل، کامیون و اتوبوس را ندارید، می توانید با نصب این بازی School driving 3D در تلفن همراه هوشمندتان، یک آموزشگاه رانندگی کامل را به همراه خود داشته باشید. حتما می دانید که برای دریافت گواهینامه رانندگی با هر وسیله، باید در ابتدا نمره ی لازم در امتحان آیین نامه به دست بیاورید تا نوبت به امتحان عملی برسد، پس در ابتدا سعی کنید به سوالات فنی و تئوریک پاسخ صحیح دهید تا نوبت به آموزش رانندگی به صورت عملی شود. در مرحله عملی باید با رعایت قوانین به درستی رانندگی کنید تا بتوانید گواهینامه رانندگی خود را اخذ کنید.


دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی: