سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی :  نسخه PRO از PDF به ورد تبدیل شده است . در حال حاضر شما می توانید در زمان تایپ مجدد صرفه جوئی کنید ، به راحتی از فایل های PDF به اسناد Word قابل ویرایش حرکت محتویات ، و حفظ همه قالب بندی oroginal است. ویژگی های کلیدی
به سرعت تبدیل فایلهای PDF را به طور کامل فرمت سند ورد
تایپ مجدد نه بیشتر، نه بیشتر کپی رب . با PDF به ورد OCR ، در حال حاضر اگر شما می خواهید برای دریافت مطالب از فایل پی دی اف ، و یا upgade اطلاعات در یک فایل PDF ، تبدیل PDF به سند Word قابل ویرایش بسیار سریع تر می رود


دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی : شما می توانید فقط هر صفحه انتخاب شده ، و فرآیند تبدیل دسته ای در یک زمان تبدیل کنید.

روشن کردن اسناد PDF اسکن شده به ورد و قابل ویرایش می خواهم به برخی از تغییرات به یک سند و یا کپی قسمت از مطالب ، اما همه شما باید یک کپی اسکن شده است ؟ مشکلی نیست، با شخصیت نوری پیشرفته تشخیص ( OCR ) تابع، محتوای متن در PDF اسکن شده را می توان با دقت به رسمیت شناخته شده و استخراج شده است. شما محتوای متن که شما می توانید در سند ورد را ویرایش کنید .

نتایج تبدیل بزرگ

PDFدنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی : به ورد OCR حفظ همان اندازه از به نظر می رسد اصلی و احساس به عنوان possbile پس از تبدیل. مهم نیست که طرح های PDF خود را ساده و یا پیچیده است . محتوای متن ، جداول ، گرافیک و حتی طرح بندی چند ستون می تواند به خوبی حفظ کرده است.

Lighten PDF to Word OCR 3.2.0 نسخه PRO از PDF به ورد تبدیل شده است . در حال حاضر شما می توانید در زمان تایپ مجدد صرفه جوئی کنید ، به راحتی از فایل های PDF به اسناد Word قابل ویرایش حرکت محتویات ، و حفظ همه قالب بندی oroginal است.

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی : ویژگی های کلیدی
به سرعت تبدیل فایلهای PDF را به طور کامل فرمت سند ورد
تایپ مجدد نه بیشتر، نه بیشتر کپی رب . با PDF به ورد OCR ، در حال حاضر اگر شما می خواهید برای دریافت مطالب از فایل پی دی اف ، و یا upgade اطلاعات در یک فایل PDF ، تبدیل PDF به سند Word قابل ویرایش بسیار سریع تر می رود .
شما می توانید فقط هر صفحه انتخاب شده ، و فرآیند تبدیل دسته ای در یک زمان تبدیل کنید.
روشن کردن اسناد PDF اسکن شده به ورد و قابل ویرایش
می خواهم به برخی از تغییرات به یک سند و یا کپی قسمت از مطالب ، اما همه شما باید یک کپی اسکن شده است ؟ مشکلی نیست، با شخصیت نوری پیشرفته تشخیص ( OCR ) تابع، محتوای متن در PDF اسکن شده را می توان با دقت به رسمیت شناخته شده و استخراج شده است. شما محتوای متن که شما می توانید در سند ورد را ویرایش کنید .
نتایج تبدیل بزرگ
PDF به ورد OCR حفظ همان اندازه از به نظر می رسد اصلی و احساس به عنوان possbile پس از تبدیل. مهم نیست که طرح های PDF خود را ساده و یا پیچیده است . محتوای متن ، جداول ، گرافیک و حتی طرح بندی چند ستون می تواند به خوبی حفظ کرده است.

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی : دانلود