سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

 tech-world.irدنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی : هر کجا هستید می توانید بازی های جام جهانی را در دسترس خود داشته باشید و از دیدن آنها لذت ببرید. ایران گیت تی وی (Irangate TV) یک برنامه نمایش آنلاین شبکه های تلویزیونی است که برای سیستم عامل ویندوزفون نیز منتشر شده است.

tech-world.irدنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی

تلویزیون اینترنتی ایران گیت این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید با استفاده از شبکه اینترنت در هرلحظه و هرکجا که باشید با استفاده از تلفن همراه و یا تبلت خود به نمایش زنده تلویزیون دسترسی پیدا کنید.
این نرم افزار یک برنامه عالی و بسیار کم حجم است برای کسانی که نمی توانند هنگام پخش برنامه مورد نظرشان در منزل باشند و یا کسانی که برنامه مورد نظرشان را از دست داده اند اما می خواهند آن را ببینند، که با این برنامه براحتی این کارها امکان پذیر است.
برخی از امکانات این نرم افزار:
پخش زنده شبکه های ملی
دسترسی به برنامه های یک هفته گذشته شبکه های ملی بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG)
سرویس راهنمای الکترونیکی برنامه ها (EPG)
tech-world.irدنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی
و ...
 
tech-world.irدنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی :حجم این نرم افزار 2 MB می باشد که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق تصاویر زیر دانلود کنید.
پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا بازی دانلود شود.
همچنین شما می توانید با جستجو عبارت "Irangate TV" در فروشگاه از طریق گوشی خود این بازی را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.
tech-world.irدنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی :
قابل اجرا در ویندوز فون 8 , 8.1