سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

??این روزها یکی از جدی ترین گزینه های مطرح برای وزارت آموزش و پرورش  یک معلم توانمند خراسانی به نام «دکتر سید جواد حسینی» است.

نتیجه تصویری برای دکتر سید جواد حسینی



?? او که 27  سال معلمی، عضویت در هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی و سابقه مدیریت در عرصه های مختلف خصوصا سه سال مدیرکلی آموزش و پرورش خراسان رضوی را در کارنامه خود دارد.

??کارنامه مدیریت او در آموزش و پرورش خراسان رضوی با عنوان 105-115 شناخته می شود که شامل تدوین و اجرای  115 طرح نو و 105 عنوان اول کشوری کسب شده در عرصه تعلیم و تربیت است. این میزان طرح نو و رتبه های کسب شده در حوزه  تعلیم و تربیت در هیچ استان دیگری پس از انقلاب سابقه نداشته است.

??حسینی دکتری جامعه شناسی دارد و کارنامه عملکرد او در آموزش و پرورش نشان داده است که می تواند آموزش و پرورش کشور را از چالش ها عبور داده و تحول کیفی در نظام آموزش و پرورش رقم بزند.

??تحصیلات مرتبط، قدرت مدیریتی بالا، شناخت دقیق از نظام تعلیم و تربیت، تجربه کافی و دانش بالا از ویژگی های این مدیر توانمند و معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی است.

??تالیف 12 کتاب ، نویسنده برتر سال 91 در حوزه علوم اجتماعی، 36 مقاله علمی در مجلات بین المللی و ملی، 36 پژوهش ملی، پژوهشگر برتر کشوری دانشگاه فرهنگیان  در سه سال متوالی(1390، 1391 و 1392) و استاد نمونه کشوری دانشگاه فرهنگیان طی دو سال 1391 و 1392 از جمله افتخارات علمی این مدیر توانمند است.

??امروز فرهنگیان کشور بر خود می بالند که دولت تدبیر و امید و رئیس جمهور اندیشمند و فرهیخته نگاه انتخابش به سمت یک معلم دلسوز، کارآمد و فرهیخته معطوف شده است.