سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

تروریست‌ها با دشمن هم‌دست شده‌اند، اما اسرا زیر بار فشارهای دشمن نمی‌روند و دشمن در بین اسرا به دنبال چهره‌های شاخص فرمانده و روحانی می‌گردد.

ایکنا: خلاصه داستان «اخراجی‌های 2» از سوی «مسعود ده‌نمکی» کارگردان فیلم اعلام شد.

در این خلاصه داستان آمده است: «درگیری شدید در منطقه نبرد ادامه دارد، دشمن بیمارستان صحرایی را محاصره می‌کند و همه اخراجی‌ها به همراه سایر همرزمانشان اسیر می‌شوند. دشمن با اسیرگیری گسترده قصد یک مانور تبلیغاتی دارد. همه اسرا به یک اردوگاه اسرای ثبت‌نام نشده منتقل می‌شوند.

خانواده اخراجی‌ها برای زیارت عازم مشهد هستند و به طور ناخواسته درگیر یک حادثه تروریستی می‌شوند. دشمن با فراخواندن خبرنگاران خارجی و داخلی به اردوگاه و تطمیع و تهدید برخی از اسرا و ایجاد چندپارچگی بین آنها، نقشه شومی در سر دارد.

تروریست‌ها با دشمن هم‌دست شده‌اند، اما اسرا زیر بار فشارهای دشمن نمی‌روند و دشمن در بین اسرا به دنبال چهره‌های شاخص فرمانده و روحانی می‌گردد. حضور خانواده اخراجی‌ها بین مردم بیگناه و پخش اخبار مرتبط با آنها اسرا را همدل می‌کند و نقشه دشمن برای ایجاد تفرقه و حکومت بر اردوگاه نقش بر آب می‌شود.»

در این فیلم دفاع مقدسی که فیلمبرداری آن عید فطر آغاز شده است اکبر عبدی، امین حیایی، محمد‌رضا شریفی‌نیا، ارژنگ امیر‌فضلی، سید جواد هاشمی، مهران رجبی، جواد رضویان، شیلا خداداد، نگار فروزنده، نیوشا ضیغمی، مهراوه شریفی‌نیا، شهره‌ لرستانی، مینا جعفر‌زاده، لیلا بلوکات، نرگس محمودی و ... هنرنمایی می‌کنند.

همچنین کامبیز دیرباز و علی‌ اوسیوند به صورت افتخاری در این اثر هنرنمایی می‌کنند.
 منبع :سایت عصر ایران