سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

    اخبار  


تاریخ خبر :  21/04/89    14:25:38    
  برگزاری سومین همایش اندیشه های آسمانی به میزبانی تربیت معلم شهید هاشمی ن‍ژادمشهد
حجت الاسلام سید مهدی واعظ موسوی صبح امروز در سومین همایش اندیشه های آسمانی اظهار داشت: از همین امروز تصمیم بگیرید تفکرات و حرکات خود بر اساس بندگی باشد زیرا که بنده مرید است و حق چون و چرا ندارد.





حجت الاسلام واعظ موسوی: روابط بر اساس تفکر تنظیم می شود
 
 

   
.

استان ها: کارشناس مسائل مذهبی خراسان رضوی با بیان این مطلب که ما همه برادریم و یک جور می اندیشیم افزود: روابط بر اساس تفکر تنظیم می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام سید مهدی واعظ موسوی صبح امروز در سومین همایش اندیشه های آسمانی اظهار داشت: از همین امروز تصمیم بگیرید تفکرات و حرکات خود بر اساس بندگی باشد زیرا که بنده مرید است و حق چون و چرا ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا دو نوع نگرش وجود دارد و آن نگاه تئوری و خدا محوری است و نگاه ما به مسایل خدا محوری است.

وی با بیان نوع ماندگاری امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) باور کرده بودند که خداوند هست و بیشترین کلماتی که در بیاناتشان بیان کرده بودند کلمه "خداوند متعال" است و این همان خدا محوری کمی باشد.

واعظ موسوی ادامه داد: انسان گرایی نوع دیگری از نگرش و تفکر است، در این نوع نگرش همه چیز برای انسان می باشد در چنین تفکراتی عبدالله بودن بی معنی است و این نوع تفکر مخصوص کشورهای غربی است.

وی با اشاره به نظریات شهید بهشتی اذعان داشت: جوان وابستگی به تعلقاتش کمتر است زیرا چیزی ندارد که به آن وابسته باشد و مهمترین ویژگی جوانی عدم تعلقات و وابستگی است.

کارشناس مسائل مذهبی خراسان رضوی تصریح کرد: در برنامه های اردویی شما تنها مسئله که یاد می گیرد این است که همواره در تمامی مراحل زندگی به یاد خدا باشید، شما هرنوع تفکری که داشته باشید خداوند همانگونه به شما می نگرد.

حجت الاسلام واعظ موسوی با اشاره به این مطلب که امروزه ما به جنگ نمادها می رویم، اظهار داشت: بحث علوم ارتباطات و علوم انسانی ارتباط به دو صورت کلامی و غیر کلامی مطرح است، که شما در کانون های فرهنگی هنری ارتباط از نوع کلامی است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که افراد موفق سعی می کنند سرویس بدهند تا سرویس بگیرند افزود: فرد موفق کسی است که از خود سوال کند تا چه عملی را انجام دهد تا موفق شود.

سید مهدی واعظ موسوی خاطرنشان کرد: نوع تفکری که در غرب حاکم است و موجب می شود تا نیمی از جهان امروز را اغنا و ارضا کند.