سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

 

 

مسئول دبیرخانه جشنواره تولد شیرین از پخت کیک نمادین به مناسبت سالروز تولد دکتر احمدی نژاد برای دومین سال متوالی و نمایش آن در عید سعید قربان خبر داد.

آذر خدای وندی در گفتگو با خبرنگار مهر به جزئیات برپایی جشن تولد خانواده های تحت حمایت بنیاد خیریه نبی اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: در این مراسم که برای دومین سال پیاپی برگزار می شود برای هموطنان نیکوکار، مددکار، همیار و خانواده های تحت حمایت این بنیاد که تاریخ تولدشان یکی از روزهای آبان است جشن تولد گرفته می شود.

وی با اشاره به همکاری اتحادیه قنادان تهران در برگزاری دومین مراسم جشن تولد شیرین، افزود: در این جشن تولد علاوه بر پخت کیکهای تولد هموطنان نیکوار، کیک نمادین سالروز تولد رئیس جمهوری نیز تهیه شده و به نمایش گذاشته می شود.

خدای وندی با اعلام اینکه دبیرخانه جشنواره تولد شیرین متولی برگزاری جشن تولد انقلاب و جشنهای اعیاد اسلامی است، گفت: این دبیرخانه در سالهای اخیر مسابقه پخت کیک تولد 30 سالگی انقلاب و مسابقه یادواره امام (ره) و شهدا را برگزار کرده است.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر گرامی (ص) همیشه شادمان بودند و بر نشاط و شادابی تاکید داشتند، ادامه داد: زندگی شهری و فشارهای روانی به انسان امروزی به ویژ اقشار آسیب پذیر، نیاز او را به شادی و نشاط دوچندان می کند.

مسئول دبیرخانه جشنواره تولد شیرین افزود: از این رو، اسلام زدودن اندوه را از دل افراد مومن و استحکام خانواده را مورد تاکید و سفارش قرار داده و اهتمام ویژه ای به دید و بازدید مسلمانان با یکدیگر دارد.

خدای وندی، هدف از برگزاری چنین مراسمی را ترویج سنتهای دینی در میان اقشار مختلف جامعه و ایجاد روحیه نشاط و شادمانی عنوان کرد و گفت: برگزاری این جشن در آبان به دلیل مقارن بودن با سالروز تولد دکتر احمدی نژاد است.

وی افزود: این جشن تولد نمادین که تمامی هزینه های آن را افراد نیکوکار و خیرین تقبل می کنند، همزمان با عید سعید قربان در یکی از تالارهای شهر تهران برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه جشنواره تولد شیرین اظهارداشت: هدف ما از برگزاری چنین مراسمهای اجتماعی در جامعه کاملا روشن و شفاف بوده و در دایره اخلاق و مهربانی و همچنین علاقمندی به مردم و در چارچوب قانون انجام می شود از این رو، بنیاد خیریه نبی اکرم (ص) و موسسه حدیث یار امیدوارند چنین جشنها و برنامه هایی با حمایت جدی تر دولت، آهنگ سریعتری گرفته و نهادهای مدنی را به عنوان بازوی نظام اسلامی در جامعه معرفی کند.