سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

به گزارش ایرنا، وی در این مراسم گفت: اهداف نظام جمهوری اسلامی در برنامه های توسعه و اهداف تربیتی کاملا مقدس است و در آموزش و پرورش باید به تثبیت ارزشها با اصلاح روشها در حوزه امور تربیتی پرداخت.

وی اظهار داشت: عرصه تعلیم و تربیت از چهار آفت شتابزدگی، شعارگرایی، سطحی نگری و سیاست بازی باید دور باشد.دکترسیدجوادحسینی مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی

وی تاکید کرد: برشی از عدالت، اعتدال و گفتمان دولت تدبیر و امید که مورد تاکید رییس جمهوری و مورد قبول و انتظار مردم قرار دارد، محور کاری من خواهد بود.

حسینی گفت: اگرچه رسالت آموزش و پرورش در تمام ایران تعلیم و تربیت و هدایت انسانها به حیات طیبه است اما این رسالت در استان خراسان رضوی سنگین تر است.

وی افزود: آموزش و پرورش خراسان رضوی به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع)، باید بوی معنویت را بیش از هر نقطه ایران بدهد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: رابطه آموزش و پرورش با سایر نهادها و ارگانها یک رابطه تعاملی خواهد بود و نه یک رابطه تداخلی و به هیچ دستگاهی اجازه داده نمی شود فراتر از جایگاه و وظایف قانونی در امور این اداره کل دخالت کند.

وی اظهارداشت: اسناد قانونی و برنامه های توسعه ای اساس کار خواهد بود و اصل کار مشارکت در آموزش و پرورش می باشد.

وی تکریم و حفظ شان و منزلت معلم را مهمترین نیاز و اولویت کاری دانست و گفت: تحقق عدالت آموزشی و توجه به مناطق محروم و مواردی از جمله طرح روستا مرکزی در دستور کار خواهد بود.

مدیر کل پیشین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: رسیدگی به مناطق محروم و توجه به توسعه آموزش در مناطق محروم در دستور کار بوده است.

محمدتقی فخریان اظهارداشت: آموزش و پرورش خراسان رضوی تنها استانی است که 12 کارگاه آموزشی با محور آموزش اصول اخلاق اداری را به زیر مجموعه آموزش داده است.

وی گفت: همدلی و همکاری در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به مراتب بیشتر از سایر استانها بوده و همین امر موجب پیشبرد امور شده است./2

7496 /664