سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی : ولی گیمرها از جمله کاربران حرفه ای هستند که معمولا علاقه ای به استفاده از ابزارهای بدون سیم ندارند،

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی : مخصوصاً در رابطه با موس. دلیل این مشکل تاخیر صدم ثانیه ای پاسخگویی، شارژ و تعویض باطری آنها است.اما شرکت لاجیتک، به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده ابزارهای جانبی گیمینگ، یک مدل موس بی سیم برای گیمرها طراحی کرده است که دیدگاه آنها را درباره موس های بی سیم تغییر می دهد. این موس G602 نام دارد و از امکانات کم نظیری برخوردار است.

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی : در طراحی سنسور این موس از فن آوری پیشرفته Delta Zero استفاده شده است که مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و در عین حال دقت بسیار بالایی نیز دارد.

 

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی : با وجود این فن آوری جدید، باطری G602 با هر نوبت شارژ کامل به مدت 250 ساعت (بیش از 10 روز) بدون وقفه کار می کند که تقریبا 8 برابر طول عمر موس های بی سیم دیگر است. البته این میزان برای حالت Performance است که موس بیشترین میزان dpi و بالاترین کاربری را دارد. اما اگر حالت Endurance یا کم مصرف را فعال کنید، این موس تا 1440 ساعت (60 روز) شارژ خواهد داشت.


دقت G602 بین 250 تا 2500 dpi قابل تنظیم است و طبق گفته لاجیتک کلیک های این موس تا 20 میلیون کلیک طول عمر دارند. سرعت پاسخگویی این کلیک ها 2 میلی ثانیه است که با موس های سیم دار برابری می کند. بدنه این محصول کاملا منحصر به فرد و خوش دست طراحی شده است و جنس به کار رفته در آن از عرق کردن کف دست حتی در استفاده های طولانی مدت جلوگیری می کند. همچنین 6 کلید قابل برنامه ریزی نیز در قسمت کناری آن تعبیه شده است. موس G602 لاجیتک سازگاری کاملی با سیستم عامل های ویندوز و مک دارد و در حال حاضر با گارانتی آواژنگ در بازارهای داخلی کشور موجود می باشد.