سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی :تلفنی برای کنترل کودکان توسط والدین خبرگزاری فارس: تلفنی برای کنترل کودکان توسط والدین+تصاویر

شرکت «ماتس هورن» تلفنی به نام «تینی تل» برای کودکان مخصوصاً سنین پایین طراحی کرده است که مانند دستبند به مچ دست کودک بسته می‌شود و  کودک و والدین می‌توانند با هم در ارتباط باشند.
این تلفن مجهز به یک دگمه مرکزی است که به منظور استفاده از میکروفن بر روی گوشی گذاشته شده است و دارای سیم‌کارتی است که قادر به تشخیص صداست؛ کودک می‌تواند با فشار دادن دگمه، نام شخص مورد نظر را اعلام کند سپس تلفن، شماره آن شخص را می‌گیرد.
این تلفن تا هفت روز شارژ دارد و حتی والدین می‌توانند با کودکان خود مکالمه 60 دقیقه‌ای نیز داشته باشند؛ کاربر می‌تواند از طریق برنامه‌های iOS و آندروید با گوشی هوشمند ارتباط برقرار کند و دارای برنامه GPS است که والدین از طریق این برنامه، کودک را کنترل می‌کنند.

دستبند «تینی تل» تلفنی است که به مچ دست کودکان بسته می‌شود و والدین می‌توانند از طریق این تلفن، کودکان را کنترل کنند. - See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930720000056#sthash.om8u8tC3.dpuf

دنیای فناوری و تکنولوژی آموزشی :تلفنی برای کنترل کودکان توسط والدین