سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

نیمرخ:جلسه معارفه دکترسیدجوادحسینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی برگزارشد.

نیمرخ:جلسه تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان رضوی که پیش از این در دست دکتر سید محسن صادقی بود اکنون در طی جلسه ای رسمی با حضور استاندار، مدیر کل اطلاعات استان و قائم مقام و معاون وزیر در امور سیاسی و دیگر مسئولین استانی به دکتر سید جواد حسینی که پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش استان بود محول شد.
استاندار خراسان رضوی در این جلسه ضمن بیان این که خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیق بزرگی است گفت:نظام  جمهوری اسلامی ایران نظامی بر حق و مورد تایید آراء مردم است؛ و از طرف دیگر خدمت در جوار امام مهربانی ها توفیقی مضاعف است و مدیران خراسانی باید قدردان موقعیت خود باشند.
وی  ادامه داد:دکتر حسینی و دکتر صادقی هر دو جزء مدیران سرآمد استان هستند و با توجه به این که دکتر صادقی مدیری امین، پر کار، متخصص، همراه و معتدل بوده است زین پس به سمت بازرس ویژه ریاست جمهوری نائل می شوند.

معارفه دکترسیدجوادحسینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی خراسان رضوی
توس نیوز

توس نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی :رشیدیان با بیان این موضوع که در ایام بسیار حساسی به سر می بریم به پیش رو بودن فرصت استثنایی مشهد2017، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای عالی اشاره و اظهار داشت:در این حوزه نیازمند فردی بودیم که به مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، امنیتی آگاهی کامل داشته باشد و بتواند خلاء فقدان دکتر صادقی را جبران کند، در این بین با بررسی های صورت گرفته و با توجه به شناخت ظرفیت های دکتر حسینی که فردی متعهد و برنامه ریز بود و با کسب اجازه از وزارت آموزش و پرورش به عنوان جایگزینی مناسب در معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی انتخاب شدند.
وی با تصریح این که شرع، قانون و عقل را بایستی در تمامی مراحل کاری در نظر گرفت خاطر نشان ساخت:آموزش عالی یکی از حوزه های کاری معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی محسوب می شود و معاونت جدید استانداری با حوزه آموزش و پرورش درگیر خواهد بود و می تواند تاثیرات خود را کماکان در این حوزه داشته باشد و با همکاری تمامی مدیران استانی در هرچه بهتر ارائه خدمت معاونت جدید سیاسی، امنیتی، اجتماعی و در توسعه و رشد استان قدم خواهیم برداشت.
دکتر صاقی نیز در این جلسه با اعلام این که توفیقات کسب شده در سنوات گذشته مرهون تلاش های جمعی مدیران دولتی و استانی بوده چرا که استانداری حوزه ای فرابخشی و حاکمیتی است در خصوص تشریح اقدامات انجام شده در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری افزود:در حوزه سیاسی دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز داشتیم که خوشبختانه میانگین مشارکت استان دو درصد از سطح ملی بالاتر بود که در نهایت 18 نماینده استان به مجلس شورای اسلامی و شش نماینده به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.
وی اظهار کرد:راه اندازی خانه احزاب با هدف تعامل مثبت با نمایندگان دولت موجب همدلی و اعتدال و عقلانیت بیشتر در حوزه های مختلف استان شد که اثرات آن قابل مشاهده است.

موفق به کاهش طلاق نسبت به سنوات قبل شدیم

توس نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی :دکتر صادقی ضمن اشاره به وجود بیش از 60موسسه پولی و مالی غیر مجاز در استان از تشکیل ستاد رسیدگی به این شرکت ها خبر داد و گفت:از میان بیش از یک میلیون سپرده ای که در موسسه میزان وجود داشت تنها شش هزار نفر تصویه نکردند و در خصوص مشکل پدیده که مورد بی نظمی اقتصادی بود؛ در حال حاضر به دلیل برگزاری بیش از 60 جلسه به مدیریت شخص استاندار دارای نقشه راه مشخص و برنامه معین است.
وی با اعلام صدور دو هزار و 800 مصوبه در شورای تامین به کسب رتبه برتر این شورا در کشور اشاره و عنوان کرد:در حوزه بانوان دو اقدام پایدار با عناوین طرح ارتقاء توانمندی زنان روستایی با رویکرد برنامه ریزی در کاهش آسیب های اجتماعی و کنترل و کاهش طلاق نسبت به سنوات گذشته انجام شد.

کاهش 60 درصدی قاچاق سوخت

توس نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی :صادقی یادآور شد:در سال 94 بیش از چهار هزار تبعه خارجی غیر مجاز از استان خارج شدند و برای اولین بار بانک اطلاعات اتباع خارجی غیر مجاز با هدف جلوگیری از ورود مجدد آن ها در استان شکل گرفت و موفق به کسب رتبه نخست کشور در حوزه اتباع شدیم.
وی اذعان کرد:در زمینه پیشگیری از قاچاق کالا موفق به کاهش 60درصدی قاچاق سوخت در استان شدیم و به منظور مقابله با عوامل بیولوژیکی طرح سامانه پدافند غیر عامل تهیه شد.

توس نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی :دکترسیدجواد حسینی مدیر کل سابق آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاونت کنونی سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری در ادامه جلسه خدمت در این سمت را توفیقی برزگ دانست و اضافه کرد:در معرض خروج ناخاسته از استان بودم که به لطف استاندار، مجدد به توفیق خدمتگزاری در جوار بارگاه علی بن موسی الرضا نایل شدم.