سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

فیلم سینمایی«کلاه قرمزی و پسر خاله» بنا به درفیلم سینمایی«کلاه قرمزی و پسر خاله» بنا به درخواست وسیع مخاطبان تلویزیونی روز چهارشنبه (8 آبان)، ساعت 23:45 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.روابط عمومی شبکه دو سیما: فیلم سینمایی«کلاه قرمزی و پسرخاله» بنا به درخواست وسیع مخاطبان تلویزیونی روز چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.



 فیلم سینمایی«کلاه قرمزی و پسر خاله» بنا به درخواست وسیع مخاطبان تلویزیونی روز چهارشنبه (8 آبان)، ساعت 23:45 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کلاه قرمزی و پسرخاله» که در سال 1373 ساخته شد، از فیلم‌های شاخص و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای کودک و نوجوان محسوب می‌شود که در سال مذکور رکود فروش این گونه فیلم‌ها را شکست.
فیلمنامه این فیلم را «ایرج طهماسب»، «همایون اسعدیان» و «حمید جبلی» نوشته‌اند و ایرج طهماسب آن را کارگردانی کرده است.

داستان فیلم درباره عروسکی به نام کلاه قرمزی است که بازیگوشی‌های او باعث می‌شود از مدرسه اخراجش کنند و تلاش او برای به دست آوردن شغل هم بی‌نتیجه می‌ماند تا اینکه یک روز که مشغول تماشای برنامه آقای مجری در تلویزیون است تصمیم می‌گیرد به تلویزیون برود...کلاه قرمزی به همراه پسرخاله به تلویزیون راه می‌یابند. در آنجا به خاطر علاقه زیاد به آقای مجری سعی می‌کند تا موانع ازدواج او را از بین ببرد اما ...

«کلاه قرمری و پسرخاله» یکی از پرفروش‌ترین فیلمهای تاریخ سینمای ایران محسوب می‌شود که پخش مجدد آن می‌تواند یادآور تولیدات درخشان سینمای ایران در حوزه سینمای کودک و نوجوان باشد