سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

قرص زعفران تولید شد

 

مهر: تولید قرص زعفران در نخستین واحد تولید‌کننده تخصصی قرص زعفران ایران با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون قرص در خراسان جنوبی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت تولیدی قرص زعفران خراسان جنوبی شب گذشته در مراسم آغاز به کار این واحد تولیدی در بیرجند اظهار داشت: با بهره‌‌ برداری از این واحد تولیدی برای 35 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

امیر راعی ‌فر با بیان اینکه قرص خوراکی تولیدی زعفران این واحد قابلیت حل شدن و مصرف خانگی دارد، عنوان کرد: تاکنون این شرکت با کشورهای اروپایی، عربی و آسیایی در خصوص صادرات محصول تولیدی خود وارد مذاکره شده است.  

وی از بستن قراردادن این کارخانه با کشورهای انگلیس، کاندا، امارات و سوئد در سال جاری خبر داد و یادآور شد: این شرکت بیش از 24 نمایندگی استانی خود را در سراسر کشور راه ‌اندازی کرده است.

وی کلیه تجهیزات موجود در این واحد تولیدی را مطابق با استانداردهای بین‌المللی دانست و افزود: ظرفیت اسمی این کارخانه با توجه به شرایط موجود دستگاه روزانه 18 هزار قرص است و می ‌تواند تولید خود را سالانه به 80 میلیون قرص افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت تولیدی قرص زعفران خراسان جنوبی اعتبار هزینه شده برای بهره ‌برداری از این کارخانه را چهار میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 100 میلیون ریال این اعتبار سرمایه آورده کارخانه و بقیه نیز تسهیلات دریافتی از بانک ملی است.

به گفته وی این کارخانه در آینده ای نزدیک سه محصول دیگر نیز به بازار عرضه خواهد کرد.