سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

مرتضی طاهریان: بالغ بر 70 درصد اهداف اندیشه های آسمانی محقق شده است
 
 

   
.

اندیشه های آسمانی: مسئول برگزاری سومین همایش اندیشه های آسمانی از تحقق 70 درصدی اهداف این همایش خبر داد.

مرتضی طاهریان، مسئول برگزاری سومین همایش اندیشه های آسمانی در گفتگو با خبرنگار شبستان با ابراز خرسندی از برگزاری چهار دوره از سومین همایش اندیشه های آسمانی، رضایتمندی بیش از 60 درصدی شرکت کنندگان را نشانه موفقیت در کار دانست و افزود: هرچند انتقادهایی نیز در بخش های مختلف بیان شده ولی برنامه ما این است تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت با نظر کارشناسی برنامه های سال آینده را به نحو مطلوب تری برگزار کنیم.

وی با اشاره به تحقق 60 درصدی اهداف این همایش، اظهارداشت: در پایان هر دوره برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادر می شود.

مرتضی طاهریان با اشاره به حضور رده سنی 18 تا 25 سال در این همایش و با توجه به اینکه اکثر افراد شرکت کننده دانشجویان بودند، اظهارداشت: نظریات مختلفی از جمله برگزاری همایش ویژه مدیران کانون ها، اعضای 14 تا 18 سال و یا دانشجویان مطرح است که یکی از این سه نظریه پس از تأیید در شورای معاونین ستاد عالی برای سال آینده اجرایی می شود.

معاون فرهنگی، هنری ستادعالی با بیان اینکه در این دوره، برنامه های آموزشی متنوعی طرح ریزی شده بود تا بتوان از این طریق نیازهای فرهنگی نسل جوان را مرتفع کرد، افزود: بالغ بر 80 هزار نفر ساعت برنامه آموزشی در این دوره ارائه شده است.

گفتنی است، سومین همایش فرهنگی، آموزشی اندیشه های آسمانی با حضور چهار هزار و 200 نفر از خواهران و برادران فعال کانون های فرهنگی، هنری مساجد سراسر کشور از 20 تیر لغایت 4 مرداد در دو مرکز تربیت معلم شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس برگزار شد