سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

نظر

گلشیفته فراهانی به خاطر بازی در فیلم «مجموعه دروغ‌ها» به کارگردانی رایدلی اسکات، که قرار است در این هفته در آمریکا اکران شود، روی فرش قرمز این فیلم در نیویورک حاضر شد.

مجموعه عکس‌های گلشیفته بدون حجاب در خبرگزاری‌ها منتشر و گفت‌وگویش به زبان انگلیسی درباره فیلم روی وب سایت یوتیوب قرار گرفت.

فراهانی در این فیلم در کنار بزرگانی چون لئوناردو دیکاپریو و راسل کرو نقش بازی کرد و همین تجربه از وی چهره دیگری در سینمای ایران ثبت کرد.

انتشار عکس‌های وی همراه بازیگران آمریکایی در ایران جنجال‌آفرین بود و حتی شایعه شد که وی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممنوع الخروج شده است.

اما نزدیک به یک ماه پیش، خبرگزاری‌های داخلی اعلام کردند که برخلاف شایعاتی که از عدم خروج این بازیگر از ایران در یک روزنامه و چند سایت اینترنتی منتشر شد، گلشیفته فراهانی چهارم شهریور از ایران خارج شد. وی پس از سفر به پاریس قرار است به نیویورک سفر کند تا 10 اکتبر (19 مهر) در اکران افتتاحیه «مجموعه دروغ‌ها» شرکت کند. امیدوارم که هنر ایرانی با هنرمندان پراستعدادی که دارد، جایگاه خودش را به دست آورد و بی آن که چشمه‌های جوشان هنر در وجودشان خشک شود، از این مرحله گذر کنند.

منبع  سایت :http://www.googlearth.blogfa.com/