سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیمرخ

به مناسبت 19 اردیبهشت ماه آغاز هفته هلال احمر، زنگ امداد در مدارس سراسر استان به صدا درآمد.

 


رئیس سازمان هلال احمر مشهد در مراسمی به همین مناسبت در مدرسه راهنمایی اسرار مشهد اظهار داشت: هلال احمر یکی از نهادهای شناخته شده در سطح جهان است که اهداف بشر دوستانه آن فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی را در جامعه ترویج می کند.
حجة الاسلام والمسلمین ابراهیمی افزود: سازمان هلال احمر مشهد در هفته هلال احمر با برگزاری نمایشگاه، مسابقات فرهنگی و ورزشی، واکسیناسیون موقت برای زائران و ... سعی در معرفی توانمندی های خود به عموم مردم دارد.
همچنین معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به خبرنگار ما گفت: این سازمان در بخش جوانان در پنج گروه دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، کارگران و آزاد فعالیت می کند.قاسمی افزود: هزار کانون دانش آموزی هلال احمر در سطح استان وجود دارد که 50 درصد آن ها در مشهد هستند.
وی درباره برنامه های هفته هلال احمر اظهار داشت: برنامه های این سازمان در بخش دانش آموزی شامل نواختن زنگ هلال احمر در مدارس استان، معرفی و تقدیر از دانش آموزان عضو هلال احمر، غبارروبی مزار شهدا توسط دانش آموزان عضو هلال احمر و برگزاری جشن هلال مهر به منظور آشنا سازی دانش آموزان با فرهنگ مهرورزی و نوع دوستی می باشد